Elindult az Adecco IT Academy


Új és egyedi informatikai képzés

Elindult a Magyarországon egyedi kezdeményezésnek számító Adecco IT Academy. A kiemelt műhelyképzés célja, hogy összefogja és szakmailag támogassa azokat az IT szakembereket, akik a folyamatos tanulás és önképzés mellett képzelik el szakmai fejlődésüket. A képzés a nemzetközi Adecco vállalat-csoport 50 éves tapasztalataira épül.

Az Adecco IT Academy előadói minden alkalommal Magyarország és a világ leginnovatívabb vállalatait képviselő szakmai előadók lesznek, akik nemcsak a legújabb IT technológiák napi gyakorlati alkalmazásáról osztják meg tudásukat és tapasztalataikat, de előadásaik során néhány bizalmas szakmai műhelytitkot is elárulnak majd.

Mint Fülöp Zsuzsa az Adecco állandó-közvetítési divíziójának vezetője elmondta:

A szakmai alapú minőségi tanácsadás elkötelezettjeként az Adecco Kft. támogatni kívánja az IT szakemberek karriertervezését rendszeres továbbképzések, előadások és szakmai tesztelések szervezésével.

Az akadémia első témája a vállalati rendszerek konvergencia szinten tartása és növelése lesz – miként lehet ma csökkenteni vagy legalább is szinten tartani a régi, elavult rendszerek támogatási költségét úgy, hogy ezzel egy időben növeljük  az agilitást és racionalizáljuk a komponensek számát?   A szakértők szerint ez könnyen támogatható a szerver és a szolgáltatás infrastruktúra megváltoztatásával, de ezen felül szükséges lehet a desktopok-on futó alkalmazások egységesítése és integrációja is egyetlen platformra.

A témáról  Smulovics Péter, a Morgan Stanley hazai leányvállalatának alelnöke, a világ vezető befektetési bankjának szakembere tart előadást.

Az Akadémia sorozat nyitó képzését a szervező Adecco budapesti központi irodájában tartják, a program után a résztvevők, az előadó és az Adecco szakértők között közvetlen interaktív beszélgetésre is lehetőség nyílik, továbbá a résztvevők ingyenes karrier-tanácsadást is nyerhetnek majd sorsolás útján a helyszínen.

 

Az Adecco Csoportról

A zürichi központtal működő Adecco Csoport a HR-megoldások nemzetközi vezető szolgáltatója. Mivel több mint 28.000 teljes munkaidőben foglalkoztatott alkalmazottja és több mint 5.500 irodája van a világ több mint 60 országában és területén, az Adecco Csoport széleskörű szolgáltatásokat nyújt, és több mint 500.000 kollégát köt össze több mint 100.000 ügyféllel minden nap. A felajánlott szolgáltatások széles kategóriákba esnek, így például ideiglenes munkaerő kiközvetítése, tartós munkaerő elhelyezése, kiszervezés, konzultáció és munkaerő leépítés. Az Adecco Csoport a Fortune Global 500 vállalat egyike. Az Adecco S.A. Svájcban van bejegyezve (ISIN: CH0012138605) és szerepel a Svájci Tőzsdén (SIX) (ADEN) illetve a francia Euronexten (ADE). www.adecco.com

1991-ben alakult meg a svájci Adia leányvállalataként 7.5 millió forint alaptőkével, az Adia SA 90%-os és az Adia Ausztria 10%-os tulajdonrészével.

 Az Adecco Magyarországon

Adecco néven 1997 óta, az ADIA és a francia ECCO globális fúziója óta működünk.
Irodáink a teljes földrajzi lefedettség érdekében az ország minden régiójában megtalálhatóak. Budapesten található egy szakemberek közvetítésével, két munkaerő-kölcsönzéssel foglalkozó és egy kizárólagosan ügyfél részére létrehozott toborzóirodánk, a pénzügyi, a munkaügyi és a marketing tevékenységet folytató részlegünk, valamint két ügyfélhez kihelyezett úgynevezett on-site irodánk. További telephelyek működnek Debrecenben, Kecskeméten, Győrött, Gyöngyösön, és Székesfehérváron, Pécsett  valamint ügyfelekhez kihelyezett irodák vannak Csömörön.

Közel 90 állandó munkatársunk gondoskodik ügyfeleink és munkavállalóink igényeinek kielégítéséről, így évente több mint 300 állandó, naponta 3000-3500 időszakos munkatárs számára biztosítunk munkalehetőséget.

Az évek során jelentősen kiszélesítettük a cég szolgáltatási palettáját, ma már az emberi erőforrásokhoz kapcsolódó szolgáltatások széles körét biztosítjuk, legyen szó direkt keresésről, munkaerő közvetítésről, kölcsönzésről, vagy leépítési tanácsadásról.

Sikereink titka, hogy a külföldön már jól bevált módszereket meghonosítottunk, ezek bevezetésében élen jártunk és mindent a fő célnak rendeltünk alá, amely röviden így foglalható össze: elégedett és visszatérő ügyfél.

Cégünk 1996-ban az ISO 9002:1994 szabvány követelményeinek megfelelő minőségbiztosítási rendszert vezetett be, melyet 2002-ben az új, ISO 9001:2000. szabványnak megfelelően alakítottunk át, ezzel is biztosítva partnereink számára az egyenletesen magas színvonalú szolgáltatásokat.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s