Technical Support Specialist

Our global partner, one of the largest IT companies, providing full life-cycle services for both the private and the public sector, is looking for

Technical Support Specialist

who will responsible for supporting customers and software developers.

The requirements:

  • At least BSc degree in IT.
  • Excellent communication skills in English.
  • Experience in technical support or similar role.
  • Understanding networking and server technologies.
  • Understanding testing methodologies.
  • Customer oriented thinking.
  • Strong problem solving skills.

Sectors:

  • IT / Telecom
  • System integrator
  • Network and system engineer

Location:

  • Budapest, Hungary

How to apply:

  • If you are interested in the position, please send your CV to our IT expert, László Spiller, executive consultant: laszlo.spiller@adecco.com
  • or call +36 30 981 0403.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s