IT Support Analyst

Adecco Group, the world’s leading provider of HR solutions, is looking for an

IT Support Analyst

professional for our client’s international IT team.

Responsibilities

  • Help the Customer Success team with troubleshooting
  • Provide on-call presence during night and weekend in shifts
  • Respond to time sensitive requests and troubleshooting issues
  • Coordinate issue handling with engineering team
  • Communicate issue backgrounds, details, resolution ETAs and other information to other teams and clients
  • Create and maintain documentation about internal tools, services, architecture and troubleshooting know-how

Requirements

  • Fluent English speaking
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Work schedule includes weekends and late nights
  • Strong aptitude for problem solving and analyzing issues
  • Strong desire to learn new technologies and ability to work with evolving processes
  • Team leading abilities
  • Experience with system monitoring and ticketing tools

 Location: Budapest

How to apply/ contact information:

If you are interested in the position, please send us your CV in English to laszlo.spiller@adecco.com with the name of the position.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s