Helpdesk / System administrator

Adecco Group, the world’s leading provider of HR solutions, is looking for a

Helpdesk / System administrator

professional for our partner.

The job:

  • Local and phone support.
  • Simple system administrator tasks.
  • User and legitimacy related tasks.
  • Mentoring junior colleagues.
  • Asset inventory.

Requirements:

  • At least 3 years of experience as system administrator.
  • Good English in speaking and writing.
  • Basic computer hardware and network knowledge.
  • Advanced MS Windows and Office environment knowledge.
  • Basic web developer knowledge is an advantage.
  • Good communication skills.
  • Customer focused thinking.
  • Ability to work alone and in a group.
  • Reliability, flexibility, accuracy.

Location: Budapest

If you are interested in the position, please send your CV to our IT expert, László Spiller, executive consultant: laszlo.spiller@adecco.com or call +36 30 291 3089.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s