Az Adecco a világ vezető nemzetközi hátterű HR szolgáltatója
IT operációs mérnök
pozícióba keres szakembert az energia szektorban működő partneréhez.
Partnerünk egyike a világ vezető energiavállalatainak, amely több mint 100 000 alkalmazottal és alvállalkozóval rendelkezik a világ több mint 50 országában. Az IT szervezet 6000 szakemberből áll, akik számos üzletágat, üzemet, finomítót, gyártási helyet, belső és külső üzleti partnert támogatnak.
Az IT operáció csapata helyi technikai támogatást nyújt a munkatársainknak különböző hardver és szoftver problémák megoldásában. Ha a távoli helpDesk nem tud segíteni, ők veszik át a problémák megoldását, és a lehető leghamarabb visszaállítják az üzleti felhasználók munkáját. A kérdések a laptop hardver problémáihoz, a munkaállomások felállításához, a konferencia termek korszerű telekonferencia-képességekkel történő bővítéséhez, a szoftver és a hitelesítési problémák megoldásához és a legújabb infrastruktúrák frissítéséhez vezetnek.
Különböző szintű tapasztalatokkal rendelkező szakembereket keresünk.
Amit ajánlunk:
- Házon belüli és külső technikai képzési lehetőségek.
- Iparági tanúsítványok megszerzésének támogatása.
- Második diploma, vagy új nyelv tanulásának támogatása.
- Rugalmas munkakörülmények, otthoni munkavégzés lehetősége.
- A munka és magánélet egyensúlyának támogatása.
- Versenyképes kompenzációs és juttatási csomag.
- Rugalmas szabadság tervezés.
- Életbiztosítás és sok más lehetőség.
Feladatok:
- Problémák eszkalálása megfelelő kollégákhoz.
- Gondoskodjon a napi biztonsági mentésről és a tevékenységek helyreállításáról.
- A helyi operáció részeként hardverek telepítése.
- A helyi operáció részeként LAN- és WAN-problémák kezelése.
- Első szintű támogatás nyújtása a telekommunikációs infrastruktúra számára.
- A rendszer és a felhasználók szoftvereinek telepítése és konfigurálása.
- Helyi probléma és változás menedzsment.
- Informatikai eszközök dokumentációjának kezelése.
- Helyszíni beavatkozást igénylő helpdesk incidens jegyek nyomon követése.
- Részvétel a karbantartással kapcsolatos változtatások bevezetésében.
- Helyi informatikai kapcsolatként működik a felhasználók és az IT Solution Center koordinátora felé.
- A felhasználók személyes támogatása minden nemű IT probléma megoldásában.
- Szükség esetén on-call készenlét szükséges.
Munkavégzés helye:
- Budapest
Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérem magyar és angol nyelvű önéletrajzát a pozíció megnevezéssel küldje Spiller László vezető IT toborzási tanácsadónk részére a laszlo.spiller@adecco.com címre vagy hívja a +36 30 291 3089-es telefonszámot.