Alkalmazásüzemeltető rendszergazda

A Budapest Bank, a Magyar Bankholding tagjaként, budapesti és békéscsabai központjában és közel 100 tagú fiókhálózatában közel 3000 főnek biztosít kihívásokkal teli munkahelyet. Ha tagja szeretne lenni ennek az ambiciózus, lelkes, és szakmailag jól felkészült csapatnak, tekintse meg az alábbi állásajánlatunkat.

Amit ajánlunk:

  • Versenyképes kompenzációs csomagot.
  • Egy emberileg és szakmailag is szuper, támogató csapatot, hasonló paraméterekkel rendelkező vezetővel.
  • Csapatépítő programokat, hogy ne minden csak a munkáról szóljon. 
  • Rengeteg fejlődési, képzési lehetőséget – szakmai és soft skill tréningeket.
  • Hosszútávú karrierlehetőséget biztosítunk a bankon belül.
  • Inspiráló vállalati kultúrát – stabil, nyereséges, nagy múltú cég vagyunk, figyelünk a kollégáink igényeire, támogatjuk, az egészséges életmóddal kapcsolatos tevékenységeket. 
  • Könnyen megközelíthetők vagyunk metróval, autóval, de akár biciklivel is.

Feladat:

  • Megbízhatóan és stabilan üzemeltetni a hitelbírálati, behajtói, privát- és áruhitel nyilvántartó rendszereket, elvégezni a hozzá tartozó éles rendszerek napi üzemeltetéséhez szükséges feladatokat, előírás szerinti megfelelő készenlét biztosításával.
  • Részt venni az incidensek, problémák elhárításában, gyökér okok felderítésében és legközelebbi megelőzésében az IT szolgáltatás menedzsment (ITIL) folyamatok alapján.
  • A hatáskörödbe tartozó rendszerek állandó felügyelete, monitorozása, mérések elkészítése, elemzése, hibaelhárítás kezdeményezése. 
  • Az új fejlesztések és hibajavítások megfelelő teszteléséhez előállítani, működtetni a szükséges teszt környezeteket és részt venni a szükséges teszt adatok létrehozásában. 
  • Megtervezni, elvégezni, dokumentálni és/vagy támogatni a szükséges IT jellegű teszteket (migrációs-, performancia-, stressz- és integrációs tesztek) 
  • Részt venni az élesítések előkészítésében és végrehajtani a szükséges telepítési lépéseket. 
  • Automatizált monitorozással felügyeli a rendszerfolyamatokat és az erőforrások használatát. 
  • Részt venni a rendszerek DR terveinek megtervezésében és tesztelésében.
  • A rendszerek és a kapcsolódó interface-ek folyamatos felügyelete és stabilitásának növelése. 
  • A terület szakmai képviselte és koordinálása a társterületek felé a megfelelő fórumokon.

Elvárások:

  • Unix/Linux, Windows operációs rendszerek középszintű ismerete. 
  • Erős Oracle/PL-SQL ismeretek.
  • MS-SQL és Shell scripting ismeretek. 
  • Banki rendszerek körül szerzett üzemeltetési tapasztalat. 
  • Üzemeltetési folyamatok ismerete (ITIL) 
  • Több éves rendszer-üzemeltetési gyakorlat. 
  • Közép szintű szakmai angol nyelvtudás. 
  • Készenlét vállalása.

Munkavégzés helye: Budapest/remote

A jelentkezéshez kérjük, küldje el önéletrajzát a következő címre: spiller.laszlo@magyarbankholding.hu vagy hívja a következő telefonszámot: +36301162335.

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s