Incidens menedzser

A Budapest Bank, a Magyar Bankholding tagjaként, budapesti és békéscsabai központjában és közel 100 tagú fiókhálózatában közel 3000 főnek biztosít kihívásokkal teli munkahelyet. Ha tagja szeretne lenni ennek az ambiciózus, lelkes, és szakmailag jól felkészült csapatnak, tekintse meg az alábbi állásajánlatunkat.

A Budapest Bank Service Operations csapatának felügyelete alá az Incident, Event és Problem folyamatok tartoznak. Csapatunkban a bank ügyfelei és munkatársai által használt informatikai rendszerek átfogó ismeretével, 7×24-es rendelkezésre állással, magas szakértelemmel koordináljuk a lehetséges hibák monitorozását, a hiba ismétlődések megelőzését, a bekövetkezett hibák kezelését, és szükség esetén az elhárított incidensek gyökér okainak feltárását. A csapat a bank IT-ján belül a Szolgáltatás Menedzsment területhez tartozik. A napi munka során IT és üzleti területekkel egyaránt kapcsolatban állunk. A pozíció annak a jelöltnek ideális, aki mind az IT szakértők mind az informatikai szolgáltatást felhasználó ügyfelek igényeit egyformán érti. A dokumentált hibákat a ticketek technikai leírásai alapján mindhárom folyamatunk szempontjai mentén elemezni képes. Szükség esetén bármely folyamat eredményeit minden érdekelt számára érthetően prezentálni tudja. Folyamatgazdaként feladatunk az általunk működtetett három folyamat fejlődési lehetőségeit azonosítani, meghatározni és a napi működésbe bevezetni, visszamérni.

Amit ajánlunk:

  • Versenyképes kompenzációs csomagot.
  • Egy emberileg és szakmailag is szuper, támogató csapatot, hasonló paraméterekkel rendelkező vezetővel.
  • Csapatépítő programokat, hogy ne minden csak a munkáról szóljon. 
  • Rengeteg fejlődési, képzési lehetőséget – szakmai és soft skill tréningeket.
  • Hosszútávú karrierlehetőséget biztosítunk a bankon belül.
  • Inspiráló vállalati kultúrát – stabil, nyereséges, nagy múltú cég vagyunk, figyelünk a kollégáink igényeire, támogatjuk, az egészséges életmóddal kapcsolatos tevékenységeket. 
  • Könnyen megközelíthetők vagyunk metróval, autóval, de akár biciklivel is.

Feladat:

  • A magas és kiemelt prioritású incidensek hatékony és körültekintő elhárítása.
  • Az incidens kezelők együttműködő munkájának támogatása és facilitálása.
  • Az elhárítás alatt a felelősségek és az időkeret megtartása.
  • Tanulságok, követő akciók rögzítése az elérhető szakvélemények alapján.
  • Üzleti és IT menedzsment elvárt szintű tájékoztatása.
  • Az incidens folyamat használatának támogatása a szervezetben.
  • Saját folyamatainkat képviselni azokon a szakmai fórumokon, ahol szerepünk van a célok elérésében.
  • A menedzsment felé döntéstámogató elemzések és kimutatások készítése (ad hoc, és időszakos riportok egyaránt)
  • Folyamatok állandó fejlesztése, elemzése, riportálása.

Elvárások:

  • Több éves tapasztalat, IT szervezetek működésének ismerete nagyvállalati környezetben (szervezeti, üzleti és IT rendszer működések egyaránt)
  • Folyamatok, legjobb gyakorlatok (ITIL) és támogató eszközök (ticketing) ismerete.
  • Párhuzamos folyamatok mentén kialakult munkatapasztalat.
  • Adatbázis / hálózati / alkalmazás ismeretek (tervezés, üzemeltetés, kezelés egyaránt)
  • Technikai dokumentálás, szakvélemények elemzésében szerzett tapasztalat.

Munkavégzés helye: Budapest/remote

A jelentkezéshez kérjük, küldje el önéletrajzát a következő címre: spiller.laszlo@magyarbankholding.hu vagy hívja a következő telefonszámot: +36301162335.

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s