IT rendszerszervező

A Budapest Bank, a Magyar Bankholding tagjaként, budapesti és békéscsabai központjában és közel 100 tagú fiókhálózatában közel 3000 főnek biztosít kihívásokkal teli munkahelyet. Ha tagja szeretne lenni ennek az ambiciózus, lelkes, és szakmailag jól felkészült csapatnak, tekintse meg az alábbi állásajánlatunkat.

Az IT rendszerszervező elsődleges feladata a banki architektúrába illeszkedő rendszerek fejlesztésének menedzselése, külső beszállító segítségével. Kapcsolatot tart az üzleti résztvevőkkel, operációs munkatársakkal, valamint külső beszállítókkal. Felméri az üzleti igényeket, leegyezteti a beszállítóval, árajánlatot kér, a leszállított rendszeren szervezői tesztet hajt végre és a sikeres felhasználói elfogadási teszt után élesítteti a fejlesztést. Mindezt az aktuális folyamatok, módszerek, előírások betartásával végzi, szem előtt tartva a minőségi szállítást, valamint az egyszerű, előre mutató és költséghatékony megoldásokat.

Amit ajánlunk:

  • Versenyképes kompenzációs csomagot.
  • Egy emberileg és szakmailag is szuper, támogató csapatot, hasonló paraméterekkel rendelkező vezetővel.
  • Csapatépítő programokat, hogy ne minden csak a munkáról szóljon. 
  • Rengeteg fejlődési, képzési lehetőséget – szakmai és soft skill tréningeket.
  • Hosszútávú karrierlehetőséget biztosítunk a bankon belül.
  • Inspiráló vállalati kultúrát – stabil, nyereséges, nagy múltú cég vagyunk, figyelünk a kollégáink igényeire, támogatjuk, az egészséges életmóddal kapcsolatos tevékenységeket. 
  • Könnyen megközelíthetők vagyunk metróval, autóval, de akár biciklivel is.

Feladat:

  • A tervezés során megérti és megismeri az üzleti igényeket, folyamatokat, felméri a szükséges funkcionális és nem funkcionális igényeket, majd ezek ismeretében megírja a szoftverkövetelmény specifikációt.
  • A beszállítóval közösen véglegesíti a fejlesztési igényt, a végleges igényt az üzlettel jóváhagyatja,
  • Megtervezi a fejlesztési munka erőforrás-szükségletét, szállítás ütemezését.
  • Kapcsolatot tart a külső szállítóval, elkészíti a megrendeléshez szükséges dokumentumokat, a leszállított anyagok (kód, dokumentáció) minőségét ellenőrzi.
  • Megtervezi, végrehajtja és dokumentálja a szükséges IT teszteket, előkészítteti a szükséges tesztkörnyezeteket.
  • Támogatja az üzleti tesztelést, koordinálja a hibajavításokat.
  • Az érintett területek bevonásával előkészíti az adott fejlesztés élesítését, támogatja az élesítés folyamatát, valamint az utólagos ellenőrzést.
  • A kisebb fejlesztések leszállítását és koordinációját önállóan végzi. Részt vesz a hozzá tartozó rendszereket érintő projektek végrehajtásában.
  • A hozzá tartozó rendszerek elvárásoknak megfelelő dokumentációit naprakészen tartja.

Elvárások:

  • IT rendszerszervezésben szerzett tapasztalat.
  • Strukturált gondolkodásmód.
  • Határozott fellépés, együttműködés a kollégákkal, a kapcsolódó társterületekkel.
  • Magas fokú elemző – és problémamegoldó képesség.
  • Precizitás, alapos munkavégzés.
  • Folyamatszemlélet.
  • Nyitottság az új gondolatok felé, változások elősegítésének képessége.
  • Pénzügyi területen szerzett rendszerszervezői tapasztalat.
  • Bankszakmai ismeretek, munkafolyamatok ismerete.
  • Angol nyelvismeret.

Munkavégzés helye: Budapest/remote

A jelentkezéshez kérjük, küldje el önéletrajzát a következő címre: spiller.laszlo@magyarbankholding.hu vagy hívja a következő telefonszámot: +36301162335.

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s